שירות תיקונים לסלולר

שירות תיקונים לסלולר

כתב שירות זמני – שירות תיקונים לסלולר

לקוח נכבד! אנו שמחים שהצטרפת לשירות התיקונים הסלולרי שלנו. השירות פועל כעת בשלב הפיילוט, אליו יכולים להצטרף לקוחות נבחרים בלבד.

חברת סופר אלקטריק מעניקה ללקוחותיה את שירות התיקונים לסלולר המקיף ביותר בישראל. אנו מבקשים לקרוא את כתב השירות, שכן, הוא הקובע בעת קריאתך לקבלת שירות.

1.    הכיסוי כולל :

מכשיר לא נטען, כפתורים ולחצנים, סוללה, גי פי אס, רשת אלחוטית, קליטה סלולרית, רמקול, שקע אזניות, לוח ראשי על כל מרכיביו, בלוטות', מצלמה, כל תקלה שאינה מוחרגת על פי כתב שירות זה.

2.    השתתפות עצמית :

השירות כולל עד 10 קריאות בשנה. החל מהקריאה ה 11 יחוייב הלקוח בסך של 120 ₪ בגין כל קריאה. בגין קריאת שווא (קריאה לתקלה ולאחר בדיקה עולה כי אין כל תקלה) יחויב הלקוח ב 120 ש"ח.

3.    תקלות מוחרגות/השירות אינו כולל :

תקלות שמקורן ביצור הטלפון, תקלות שבגינן קראה חברת הטלפונים לתיקון כללי ("ריקול"), נזקי מים, שבר וסדקים, תקלות תוכנה. לכל התקלות המוחרגות לפי סעיף זה תינתן ללקוח הצעת מחיר נפרדת. אנו מתחייבים למחיר הזול ביותר בארץ. מצאת זול יותר? תזוכה בהפרש.

שבר מסך/החלפת מסך – תינתן ללקוח הצעת מחיר נפרדת. אנו מתחייבים בפני לקוחותינו למחיר הזול ביותר בארץ. מצאת זול יותר? תזוכה בהפרש.

השירות אינו כולל תקלות קיימות בעת ההצטרפות לשירות. החברה מאפשרת להכניס לשירות מכשירים תקינים בלבד. באם מכשירך אינו תקין בעת ההצטרפות לשירות, יש לפתוח קריאה במחלקת השירות ותינתן הצעת מחיר לתיקון התקלה הקיימת.

4.     התחייבות לזמן שירות :

הגעה ללקוח בתוך 24 שעות מרגע אישור קבלת הקריאה על ידי המוקד. הזמנים אינם כוללים שישי,שבת,ערבי חג וחג.

לקיחת המכשיר מבית הלקוח תוך השארת מכשיר חלופי. אין התחייבות לסוג המכשיר החלופי.

איחור בהגעה ללקוח מעבר ל 24 שעות כאמור, יזכה את הלקוח בחודש שירות נוסף חינם.

איחור בהגעה ללקוח מ 72 שעות ומעלה, יזכה את הלקוח באפשרות לביטול עסקה או חודשיים (סה"כ נוספים) שירות חינם.

5.     זמן התיקון :

אנו מתחייבים לזמן תיקון של בין 2-7 ימי עבודה. בסיום התיקון יוחזר המכשיר ללקוח בכפוף להחזרת המכשיר החלופי במצב בו התקבל אצל הלקוח. במקרה של נזק למכשיר החלופי, יחויב הלקוח במלוא עלות התיקון של המכשיר החלופי.

6.     סייגים לזמני הגעה ותיקון :

כל הזמנים בכתב שירות זה בכפוף לזמינות הלקוח.

כל הזמנים בכתב שירות זה כפופים להימצאות של מלאי חלפים בארץ. במקרה וחסר חלף בארץ, הוא יוזמן מחו"ל על ידי ועל חשבון החברה. במקרה כזה אין התחייבות לזמן תיקון והלקוח יעודכן בהתקדמות.

7.     השבתת מכשיר :

מכשיר מושבת (שלא ניתן לתקנו), והתקלה אינה מוחרגת על פי כתב שירות זה, יזכה את הלקוח בתשלום באופן מלא בעבור יתרת חודשי השירות.

8.    החברה מדגישה שהיא אינה אחראית בשום אופן על גיבוי המכשיר ועל המידע שנמצא עליו. החברה מדגישה כי בעת תיקון תיתכן מחיקת מידע. באחריותו הבלעדית של הלקוח לבצע גיבויים שוטפים על מנת שלא לאבד מידע.

9.     ביטול עסקה

העסקה ניתנת לביטול מלא וללא דמי ביטול בתוך 14 יום מיום הגעת מסמכי העסקה אל הלקוח.

10.  מחיר השירות 49 ₪ בחודש, 588 ₪ לשנה. השירות ניתן אך ורק למכשיר לפי מספר ה IMI שנמסר לנציג

       המכירות בעת ביצוע העסקה ומופיע בטופס העסקה המצורף לכתב שירות זה. ניתן לראות את מספר

       ה IMI של המכשיר על ידי לחיצה על #06#* בחייגן של כל טלפון.

11. דרכי ההתקשרות לחברה ופתיחת קריאות : ת.ד. 4295 ראשלצ. פקס 03-9270550 , אתר האינטרנט

     superelectricall.co.il  , אימייל superelectric.sales4@gmail.com  , טלפון 03-9270555 .

      ובאפליקציה בחנויות גוגל ואפל.

מומלץ לפתוח קריאה בפקס ובאינטרנט על מנת לקצר את זמן ההמתנה

אנו מאחלים לכם שקט נפשי לתיקון מוצרי החשמל והסלולר!

הנכם מוזמנים להצטרף לשירות של  FIXICALL מבית סופר אלקטריק

פתיחת קריאה לטכנאי בצורה מהירה ונוחה, 24 שעות ביממה באפליקציה, באתר האינטרנט, בפקס או אימייל.

בתוך זמן קצר טכנאי יתקשר לתאם הגעתו אליכם לתיקון המוצר שהתקלקל

תשלום מוזל לביקור טכנאי!

כמעט כל הקלקולים והחלפים כלולים בשירות עבודות שלא כלולות בשירות מפוקחות על ידי צוות מקצועי.

אנו מחזיקים טכנאים אמינים ומקצועיים תוך כדי פיקוח על התיקון ועל המחיר כדי שתקבלו את השירות הטוב ביותר.

מלאו עכשיו פרטים בטופס יצירת הקשר ונציגי שירות הטכנאים שלנו יחזרו אליכם בהקדם.

fixicall לשירות סופר אלקטריק

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית


  • מעוניין לקבל הטבות ומבצעים באימייל
  • לשגיב פלייסיגר המנהל של סופר אלקטריק ואתר פיקסי קול, אני מודה על שיירות מהיר ואדיב. תודה לטכנאי חיים שתיקן לי את המקרר בערב החג

    איתמר

    חולון, 44

  • אני רוצה להודות לחיים מנהל הטכנאים. אפשר להגיד שבזכותכם התקלה תוקנה בהצלחה ועכשיו המגזן שלי חזר לקרר.

    עינבל

    פתח תקווה, 33

  • שלמה - תודה לטכנאי המחשבים שהתגבר על התקלה
    בבקשה הביעו הערכתי בפני מר שגיב פלייסיגר מנכ"ל סופר אלקטריק על שירות מעולה.

    סיימון

    נהריה, 50

  • אדי - היה לי שיטפון בבית וקיבלתי שירות מעולה של טכנאי סופר מקצועי. לא האמנתי שאפשר שירות כזה ותנאים כאלה ואני מאוד מעריך אתכם. הטיפול שנתתם זה לא מובן מאליו

    אדי

    אשדוד, 29

  • לכבוד שגיב פלייסיגר מנכ"ל סופר אלקטריק ברצוני להודות על שירות מקצועי ומהיר.
    היתה לנו בעיה של בתנור וזכיתי לקבל מכם שירות הטכנאים הכי טוב בארץ וגם מסתבר שהכי זול ומשתלם
    בהזדמנות זו תודה מיוחדת לחנן טכנאי תנורים שהגיע תוך פחות משעה וסידר את הבעיה

    ארז

    ירושלים, 36

לשירות טכנאים ולייעוץ חינם השאירו פרטים ונציג סופר אלקטריק יחזור אליכם בהקדם שירות סופר אלקטריק - התחייבות למענה מיידי - מחירים זולים בישראל - מהירות - נוחות - מקצועיות ואחריות